Hopp til innholdet
Logg inn

Vis hjelpemeny

Slik oppretter du en standardmal for e-postutsendelse

Sist oppdatert 24.06.2024

1. Gå til Innstillinger i toppmenyen og velg Utsendelse. Velg aktuell fane (Faktura, Ordre, Tilbud)
2. Bla ned til feltet E-post mal. Legg inn emne og velg Legg til verdi for å legge til en spesifikk verdi systemet skal autogenerere ved utsending. Legger du til fakturanummer som verdi, vil systemet alltid generere aktuelt fakturanummer i emneteksten for utsending.

3. Legg inn svaradresse og teksten som skal forekomme i e-posten. Klikk på Legg til verdi dersom det er ønskelig at systemet skal autogenerere en spesifikk verdi i teksten. Du kan også legge til flere verdier.

 

NB! Merk at avsenderadressen på en faktura ikke vil samsvare med den du har satt som svaradresse i malen. Avsenderadresse vil uansett vises som noreply@unieconomy.no, men kunden kan likevel svare. Når kunden klikker på "Svar" vil e-posten gå til svaradressen som du har lagt inn i malen.

 

4. I forhåndsvisningsfeltet til høyre kan du se hvordan e-posten vil se ut for mottaker. Klikk på Lagre når du er fornøyd med den ferdige standardmalen.