Hopp til innholdet
Logg inn

Vis hjelpemeny

Slik oppretter du en supportsak

Sist oppdatert 31.10.2024

1. Klikk på spørsmålstegnet ❔ (lisensinformasjon og support) til høyre i toppmenyen.

2. Velg Opprett supportsak. 

Vær oppmerksom på at du blir sendt videre i et nytt vindu til din valgte standard-klient for e-post.

3. Skriv selskapsnavn, ditt telefonnummer og en passende overskriftI overskriften anbefaler vi deg å skrive en kort beskrivelse av hva/hvilken modul saken gjelder.

4. Skriv en utfyllende beskrivelse av saken. Detaljert informasjon om saken vil gjøre at vi raskere kan løse problemet.

5. Legg ved skjermbilder, videoer og filer i de sakene dette er hensiktsmessig. For eksempel et skjermbilde av hvor i systemet problemet oppstår og eventuelle feilmeldinger som dukker opp osv.